fiets door

Gisteren praatte ik met Maria, mijn dochter van 12. Over meisjes van 14 en verdronken dromen. #bunschoten #hoevelaken

Over Merel Morre

Met mijn ogen dicht ik alles heel.

Een Reactie op “fiets door

  1. Anita Heezen

    Met mijn ogen dicht Veeg ik de tranen van mijn dochter haar gezicht Heb ik ook met haar gesproken Gebroken Over de onmenselijke pijn Die er bij hun naasten zal zijn Woorden die niet meer kunnen gezegd of geschreven Ze hadden een veel te kort leven Ook al kunnen we het gemis zo goed verstaan Tranen zullen over vele wangen gaan Toch blijf ik dromen Over een betere toekomst die zal komen

    Verstuurd vanaf mijn iPhone

    >

Geef een reactie

