Met m’n naam erbij

Er was al een blog en een twitteraccount. En er waren vooral heel veel teksten en gedichten die nog zonder vaste vorm op het internet doolden. Korte tekstjes die door anderen -in zomaar een lettertype met zomaar een achtergrondje en vooral zónder mijn naam- werden geplaatst op Pinterest, Instagram of Facebook, op een digitaal prikbord of virtueel muurtje.

Tijd om zelf twee nieuwe accounts te starten en daar vanaf nu al m’n korte teksten in een vaste vorm met de wereld te delen! Ik bouw het op, dus je vindt er elke dag weer iets nieuws. Leuk als je volgt, liket, reageert, deelt. Misschien staan deze plaatjes dan straks pontificaal op al die prikborden en muurtjes op het wereldwijde web. Mèt mijn naam erbij.

Volg me op instagram
Volg me op Facebook

Over Merel Morre

Met mijn ogen dicht ik alles heel.

2 Reacties op “Met m’n naam erbij

  1. Merel more Morre more ga zo door 🙂

Geef een reactie

