Verjaardagskalender Lang zullen ze lezen

Een tijd terug bedachten mijn uitgever en ik gelijktijdig: een verjaardagskalender met gedichten, dat zou leuk zijn!

LANG ZULLEN ZE LEZEN dicht je door de maanden heen en neemt je mee langs alle feestjes, belangrijke data, jaarlijkse rituelen en de vier seizoenen. Met gedichten en tekeningen die raken, die doen glimlachen, laten nadenken en erom schreeuwen steeds opnieuw gelezen en bekeken te worden. Lang zal je lezen, heel lang!


Kopen?
De kalender kost €12,95 (excl. verzenden). Met verzendkosten is het in totaal €16,95.

Je koopt ‘m via mij (mail me even of reply ergens), via Uitgeverij Palmslag of via elke (online) boekhandel.

Merel Morre (’77) is dichter en tekstschrijver en was stadsdichter van Eindhoven. Merel dicht en schrijft toegankelijk en spitsvondig. Brutaal soms, maar bovenal echt, eerlijk en kwetsbaar. Eerder verschenen van Merel bij Uitgeverij Palmslag de bundels Met mijn ogen dicht ik alles heel (2013), Een bundel geluk (2015) en Dons op mijn tanden (2015).

Maaike Hartjes (’72) studeerde Illustratieve Vormgeving en maakte daarna illustraties, cartoons en strips voor diverse kranten en tijdschriften. Ook verscheen er een tiental boeken met haar autobiografische strips. In 2016 ontving ze de Stripschapsprijs voor haar oeuvre.

Over Merel Morre

Met mijn ogen dicht ik alles heel.

3 Reacties op “Verjaardagskalender Lang zullen ze lezen

  1. Joyce Sengers

    Hoi Merel, Ik wil wel twee van je kalenders!

    Hartelijke groet, Natuurbegraafplaats ‘De Utrecht’ Joyce Sengers 06 52068203 Heksenkruid 6 5646 Ae eindhoven

  2. Marloes

    Hoi Merel,
    Heel graag koop ik je kalender. Kan ook via de boekhandel las ik, maar dit vind ik veel leuker 🙂

    Vrolijke groet
    Marloes

Geef een reactie

