lang zullen ze lezen

Nieuwtje: dit jaar verschijnt er een verjaardagskalender met mijn gedichten bij Uitgeverij Palmslag. Ik schrijf nieuwe gedichten en we nemen een aantal gouwe ouwe op in de kalender, die we Lang zullen ze lezen hebben genoemd.
Een verjaardagskalender moet uiteraard niet alleen fijne gedichten bevatten, maar moet er ook gewoon tof uitzien. Met trots deel ik daarom mee dat Maaike Hartjes, bekende striptekenaar en verse winnaar van de Stripschapprijs, de illustraties verzorgt.
Wordt mooi en wordt vervolgd!

KalenderTeaser

Lees meer

Over Merel Morre

Met mijn ogen dicht ik alles heel.

4 Reacties op “lang zullen ze lezen

  1. Tineke

    Erg nieuwsgierig! Het jaar is nog lang. ..enig idee wanneer ongeveer of wil/kun je daar geen uitspraken over doen. Groet, tineke

Geef een reactie

