Bundels

Er verschenen inmiddels drie dichtbundels van mijn hand, allemaal uitgegeven door uitgeverij Palmslag. De bundels zijn te bestellen via mij (met handtekening of opdracht, als je wilt) en bij elke (online) boekhandel.
Mail me als je via mij een bundel wilt bestellen: merel@briefvandekoning.nl

In 2013 kwam mijn debuutbundel uit: Met mijn ogen dicht ik alles heel.
€ 15,- (excl. verzenden)
Omslag-MMODIAH_def
Review:
“De gedichten gaan over het leven, soms luchtig, soms diep. De gedichten raken, ze geven soms hoop en soms een lach op je gezicht. Toegankelijk. Merel speelt met woorden zonder het moeilijk te maken. Een echte aanrader, ook voor mensen die normaal niet zo snel een dichtbundel zouden lezen.”

Begin 2015 verscheen gelegenheidsbundel Een Bundel Geluk, geschreven in opdracht van het Parktheater in Eindhoven.
€ 15,- (excl. verzenden)
bundelvoorkantweb

In april 2015 bracht ik Dons op mijn tanden uit.
€ 15,- (excl. verzenden)
DOMT_DEF
Review:
“Merel schrijft en raakt. Vaak de juiste snaar. Ze neemt je mee op avontuur door haar hoofd, laat je de dingen zien vanuit haar perspectief. Ze zoomt in op de mensen die proberen, worstelen, willen en durven (of niet). En laat ons met haar blik kijken naar oorlog, een neergestort vliegtuig en een dood vogeltje. Lichtvoetig en scherp, droevig en ontroerend. Dons op mijn tanden is een mooie, ontroerende reis die je achterlaat met een glimlach en tranen in je ogen.”

Over Merel Morre

Met mijn ogen dicht ik alles heel.

Een Reactie op “Bundels

  1. Pingback: Jaaroverdicht 2015 | met mijn ogen dicht ik alles heel

Geef een reactie

