altijd achterom

Dankjewel, Eindhoven. Mijn laatste gedicht als stadsdichter is natuurlijk voor jou.

  

Over Merel Morre

Met mijn ogen dicht ik alles heel.

3 Reacties op “altijd achterom

  1. Henk van Telgen

    Beste Merel,

    Ja, ik vond en blijf jou Merels vinden.

    Voor jouw is het nu Eindhoven, jouw tuinen om in te struinen, jouw bekende territorium,

    Voor mij ben jij dichter bij, ja leef je uit op jouw territorium, de vruchtbare dichter es.

    Dank je wel Merel, ik hoop nog veel moois van jou te mogen lezen.

    Vriendelijke groet,

    Henk

  2. Prachtig gedicht Merel, je raakt me!
    Je was een geweldige stadsdichter, met allure, zachtheid, betrokkenheid en een prachtige schoonheid!
    Dank je wel!!
    Liefs, Fennie

  3. Jos Tielen

    Je verleidt tot taalkundige hoogstandjes en frivoliteiten waar ik me maar beter niet aan waag; ik ken mijn plek. Ik zal je herinneren als die virtuoze taalatleet met een warm hart voor mijn stad. De keerzijde van de medaille is dat de lat enorm hoog ligt. Ik wens je opvolger veel zelfvertrouwen (-:

Geef een reactie

