Gevelpoëzie in Eindhoven | beter laat dan nooit

Nog net binnen mijn termijn als stadsdichter is het gelukt. Op twee plekken in het centrum van Eindhoven zijn gedichten van mij geplaatst. Permanent, voor zo lang permanent permanent is. Ik ben zó blij en trots.

Wethouder Yasin Torunoglu onthulde de twee plekken vandaag en bedankte me als stadsdichter op de mooist denkbare manier: hij droeg een gedicht voor dat hij voor me schreef:
gedichtYasin

Dank aan gemeente Eindhoven voor alle hulp hierbij, in het bijzonder Frank Claassen, Gied Alferink en Arjan uit het Broek! ‘Gewoon dóen’. Lekker Eindhovens. En gelukt.
Veel dank ook aan Johan Moorman van Spielerei, die vormgeving en uitvoering op zich nam. Het is prachtig geworden.

DSC_0002-001 DSC_0012-001 DSC_0016-001 DSC_0017-001 DSC_0021-001 IMG_3311-001

Over Merel Morre

Met mijn ogen dicht ik alles heel.

2 Reacties op “Gevelpoëzie in Eindhoven | beter laat dan nooit

  1. HEEEEEEEE SUPER Merel ! Hoe moet Eindhoven nu verder zonder Morre?

Geef een reactie

