nooit mijn ogen dicht

ik zie je lopen
ik ken je niet
ik zie je schoenen
het kind in je armen
ik zie het leven dat je verliet
ik zie je kilometers oorlog
verbeten hoop op je gezicht
ik ken je niet
maar je grijpt me
ik wil nooit
mijn ogen dicht

Over Merel Morre

Met mijn ogen dicht ik alles heel.

4 Reacties op “nooit mijn ogen dicht

  1. Henk van Telgen

    Zolang ik in het donker met mijn ogen dicht blijft dit kilometers lange gezicht wandelend tot waar de morgenstond…

  2. Ellen.

    Jij kunt het juist verwoorden en ik voel het met je mee. Dank, Ellen.

  3. Ronald de Jong

    Kende je niet. Op je spoor gekomen door de Karwei-kwestie in de krant. Gezocht en gevonden. Diep geraakt. Dank.

Geef een reactie

