Vanavond ben ik op tv: België Eén: Iedereen Beroemd

Dinsdag 28 april om 19.40 uur ben ik te zien in het televisie-programma Iedereen Beroemd op Eén (Belgische zender dus). Het programma maakte een reportage van mij, terwijl ik illegale dingen doe in de stad. Kijken dus!

Veel plezier, hoop ik!

Over Merel Morre

Met mijn ogen dicht ik alles heel.

4 Reacties op “Vanavond ben ik op tv: België Eén: Iedereen Beroemd

  1. Spannend hoor! Weer een debuut. Hop. Veel plezier met kijken vanavond. Ik weet nog niet of ik het haal om dan al thuis te zijn, maar zo niet dan kijk ik ‘m zéker later terug!!!

  2. Ik heb het natuurlijk weer niet gezien, ik ben te laat.

  3. Ik probeer het terug te kijken via http://www.een.be/programmas/iedereen-beroemd/ maar ik zie het er niet tussen staan. Welke is het?

Geef een reactie

