Een paar praktische mededelingen

Omdat het soms het handigst is om dingen op een rijtje te zetten. Komt-‘ie!

1.) Dons op mijn tanden is nu te koop! Bij mij (mail naar merel@briefvandekoning.nl), via de webshop van mijn uitgever: Palmslag.nl of bij elke (online) boekhandel. De bundel kost € 15,- (zonder verzendkosten).
En laat me gerust weten wat je ervan vindt!

2.) Vanaf maandag 27 april t/m vrijdag 1 mei ben ik elke nacht (!) te horen op de radio, bij het programma Nooit Meer Slapen van VPRO, op NPO Radio 1. Ik draag 5 gedichten voor, elke avond eentje, als (bijna) afsluiter van het programma. En natuurlijk kun je het ook de volgende ochtend terugluisteren.

CORRECTIE!
3.) Dinsdag 28 april om 19.40 uur ben ik te zien in het televisie-programma Iedereen Beroemd op Eén (Belgische zender dus). Het programma maakte een reportage van mij, terwijl ik illegale dingen doe in de stad. Kijken dus!

4.) Mijn gedichten verschijnen vanaf nu ook met regelmaat in het tijdschrift Kek Mama én in de agenda die Kek Mama uitgeeft.

Over Merel Morre

Met mijn ogen dicht ik alles heel.

Een Reactie op “Een paar praktische mededelingen

  1. Mieke

    Zo, dat gaat goed

Geef een reactie

