Spread in NRC next

Koop die krant maar vandaag. Of lees het hele artikel via blendle.

11178348_970517322981361_4034328253759387339_n

Over Merel Morre

Met mijn ogen dicht ik alles heel.

Een Reactie op “Spread in NRC next

  1. Heb het gelezen, was wel even een gedoetje met inloggen. Maar de moeite waard! Ik wist ook meteen wie je was, je poëzie was me al opgevallen op Twitter (ineens de link gelegd in mijn hoofd), en dat zegt heel wat want ik herken nog niet eens mijn buurvrouw op straat 😉

Geef een reactie

