Oproep: singer-songwriters gezocht!

Een liedje maken van één van de gedichten uit mijn nieuwe bundel. Binnen twee weken. En het dan óók nog komen zingen tijdens de bundelpresentatie op vrijdag 17 april. Ben jij singer-songwriter en durf je het aan? Mail me dan!

Op deze pagina lees je een aantal gedichten van me, zodat je de stijl en taal een beetje kunt bekijken. Natuurlijk stuur ik je een aantal gedichten toe als je me mailt om mee te doen.

Wat krijg je?

Een podium en enthousiast publiek in het Parktheater in Eindhoven. Je ontvangt uiteraard mijn bundel én je mag het liedje opnieuw laten horen bij de officiële verkiezing voor de nieuwe stadsdichter (29 september 2015), ook in Parktheater.

Dus schrijf jij liedjes, zing je en kun je jezelf akoestisch begeleiden als nodig? Dan hoor ik heel graag van je!
Mail naar: merel@briefvandekoning.nl

Over Merel Morre

Met mijn ogen dicht ik alles heel.

Een Reactie op “Oproep: singer-songwriters gezocht!

Geef een reactie

