Work in progress: uniek kastje met gedicht

Voor de tweede keer werken we samen, Klaartje van Leeuwen -edelsmid én mijn zus- en ik. Zij maakte een oud kastje nieuw en ontwierp deze ‘donsgreepjes’ van koper. Ze gebruikte echte veertjes en walste die in koper, waardoor de veerafdruk achterbleef.
Met de hand schrijf ik het gedicht ‘misschien vroeg ik erom’ op de binnenkant van de kastdeurtjes. Wordt een uniek kastje, helemaal in het kader van mijn nieuwe bundel: Dons op mijn tanden.

kastje_DONS

Het kastje is een ‘gangkastje’. Een klein kastje met één lade en twee deurtjes.

Over een tijdje te koop. Eerst nog een tweede lik verf, het gedicht erin en een goede afwerking. Wordt vervolgd.
Interesse? Je mag me al mailen: merel@briefvandekoning.nl

Over Merel Morre

Met mijn ogen dicht ik alles heel.

Geef een reactie

