Vrijdag 17 april: presentatie van Dons op mijn tanden

Op vrijdag 17 april verschijnt Dons op mijn tanden, mijn tweede dichtbundel. Tijd voor een borrel!

Ik zal het eerste exemplaar ontvangen van mijn uitgever, ik draag natuurlijk iets voor, we borrelen samen en schuiven wellicht nog een hapje naar binnen. Plus: je kunt natuurlijk een gesigneerd boek kopen! Klinkt als een fijne vrijdagmiddag toch?
Ik hoop jullie dan te zien.

DOMT_DEF

achterflap_DOMT

Waar: Parktheater (café)
Datum: 17 april
Tijd: 16.30 uur
Het event op Facebook vind je hier, dan kun je laten weten dat je komt!

Over Merel Morre

Met mijn ogen dicht ik alles heel.

Een Reactie op “Vrijdag 17 april: presentatie van Dons op mijn tanden

  1. Dit doe je goed, goede vooraankondiging, je laat de omslag zien. Ik ben nieuwsgierig!. 🙂

Geef een reactie

