ZIN om mee te doen?

Eindhovenaren, welke mooie zinnen moeten we op straat zetten in de #poëzieweek? We gebruiken heel graag teksten van jullie! Jouw woorden krijgen dan misschien een tijdelijke plek in de stad, zichtbaar voor al je stadgenoten.

Zoals dit dus:
IMGP5072-001 foto 1 IMGP5064-001

Doe mee en stuur jouw mooiste, beste ZIN(nen) in door hier te reageren.
Of ga naar onze facebookpagina: https://www.facebook.com/textandthecity040?ref=hl.
Óf meld jouw ZIN op twitter: @stadsdichterehv
#textandthecity

Over Merel Morre

Met mijn ogen dicht ik alles heel.

9 Reacties op “ZIN om mee te doen?

  1. Ik jaag mijn droom achterna, tot ik hem heb ingehaald, en dan….

  2. Ik ben niet zo origineel…… maar ik hou van positieve berichten……… Ik wil jullie graag volgen.

  3. Ger van Cleef

    Mijn wens? Een leven als een mooi vuurwerk: veel Oh’s en Ah’s
    en weinig brandwonden en schroeiplekken…..

  4. Sabine van den Oetelaar

    Deze zin ben ik aan de straatstenen kwijtgeraakt.

  5. Sabine van den Oetelaar

    zacht zingt zij haar straatwijs
    deze stoep van steen
    van veel geluk en goede reis
    en you will never walk alleen

  6. Sabine van den Oetelaar

    Wil je van stap stap stap
    snel naar verderop
    of liever hier even draven
    paardje in galop?

  7. Sabine van den Oetelaar

    volzin in kraag gevat
    waarde op straat geschat

Geef een reactie

