DONS OP MIJN TANDEN – 2e bundel

Op de site van mijn uitgever prijkt sinds vandaag dit nieuwsbericht:

17 november 2014

“…En de titel van mijn tweede bundel wordt: DONS OP MIJN TANDEN”, twitterde Merel Morre vanochtend. Na het succes van haar eerste bundel Met mijn ogen dicht ik alles heel komt in het voorjaar van 2015 bij Palmslag haar nieuwste werk uit.

Net als in haar eerste bundel, die eind 2013 tot stand kwam door een samenwerking tussen TenPages.com en Uitgeverij Palmslag, zullen ook in Dons op mijn tanden mooie gedichten, korte verhalen en andere bijzondere teksten te vinden zijn.

Merel Morre staat bekend om haar toegankelijke en spitsvondige teksten met hier en daar een brutaal randje. Bovendien mag de schrijfster zich sinds 29 september 2013 de eerste vrouwelijke stadsdichter van Eindhoven noemen.

Nog even wachten, maar in het voorjaar is ‘ie er!

Over Merel Morre

Met mijn ogen dicht ik alles heel.

2 Reacties op “DONS OP MIJN TANDEN – 2e bundel

  1. Jurgen Vermolen

    Gefeliciteerd.

  2. Henk van Telgen

    mijn second opinion is dat je goed bezig bent. Fijn een tweede bundel op komst (y)

Geef een reactie

