Expositie

Ik ben er best trots op. En heel blij mee! Een aantal van mijn gedichten is drie maanden lang onderdeel van de expositie Onherstelbaar Heel in Roermond. Groot opgeblazen in de ECI Cultuurfabriek vertellen ze samen met 60 schilderijen van Ward Windhausen een bijzonder verhaal over onszelf, onze hoofden, onze harten. En over de vraag of we in hokjes te vangen zijn.

Kom je kijken?

Windhausen_uitnodiging_eflyer2

Over Merel Morre

Met mijn ogen dicht ik alles heel.

Een Reactie op “Expositie

  1. Alexandra

    Heel jammer dat ik niet kan komen kijken, ziet er prachtig uit. Wat ik me afvroeg, zijn je gedichten ook los te krijgen? Voor aan m’n muur 🙂

Geef een reactie

