Groot Letterfestival

Vandaag was het eerste Groot Letterfestival in Eindhoven, met optredens van 40 grote schrijvers, dichters en muzikanten.
En ik? Ik zette weer vier korte gedichten op de stoep.

geluknietop

dezee

man_kust loslaten haathetniet

Over Merel Morre

Met mijn ogen dicht ik alles heel.

6 Reacties op “Groot Letterfestival

  1. Als je dan kladdert, doe het dan goed. Vet!

  2. Super! Ik heb tijdens mijn vorige stage enkele ‘straatgedichten’ van jou getoond. De kinderen vonden het leuk 🙂

  3. Wat gaaf! Raak, alle vier 🙂

  4. +1 fan
    Zoals jij dicht wil Ik graag lezen. Dus dat ga ik doen ook

Geef een reactie

