Foto’s #textandthecity

Vandaag maakte ik bij daglicht wat foto’s.
Wil je de teksten zien voordat ze zijn weggeregend of weggelopen? Check hier het kaartje met alle locaties.

IMGP5047-001 IMGP5054-001 IMGP5062-001 IMGP5064-001 IMGP5071-001 IMGP5072-001

Over Merel Morre

Met mijn ogen dicht ik alles heel.

5 Reacties op “Foto’s #textandthecity

  1. Wat een leuk initiatief, dat textandthecity. Mijn complimenten!!! Ik heb ook een enkel gedicht van je gelezen en vind ze leuk/mooi/goed gevonden/prachtig (*kies maar welk woord je wilt). Groet van Gerard

  2. Ha, die laatste vind ik geweldig! Zelfspot aan 🙂

  3. Franka

    Aan de kant van een oude mooie straat .
    Is voor de boom 40 jaar voorbij gegleden .
    Ik groet de boom , als ik er langs gaat .
    Ach een mooie herinnering uit een ver verleden .

    Een stukje uit een gedicht van mijzelf.

  4. kitty

    De lente staat nog heel laag, zal ik een zomerhuis kopen?

Geef een reactie

