Hoor wie klopt daar zachtjes tegen ’t zere been?

20131024-074637.jpg

Donderdag 24 oktober – Eindhovens Dagblad

Over Merel Morre

Met mijn ogen dicht ik alles heel.

2 Reacties op “Hoor wie klopt daar zachtjes tegen ’t zere been?

  1. Mieke Boskman Eindhoven

    Beste Merel,
    vandaag (7/11) het stuk over jou in het ED gelezen. Boeiend.
    Wat me het meest trof: “waarom zou je je hoofd laten hangen ? Als je ook je schouders kunt ophalen.”
    Ik het het uitgeknipt en op het boekenrek geplakt. Dan zie ik het dagelijks.
    Idee: maak hiervan een leuke ansichtkaart. Ik koop de eerste 25 van je !
    Alleen moeten we natuurlijk oppassen dat mensen dit niet gaan zien als een pleidooi voor onverschilligheid.
    Heel veel geluk verder,
    Mieke Boskman.

    • Hoi Mieke, wat grappig dat je dat zegt. Ik heb van een aantal van mijn teksten inderdaad ansichtkaarten laten maken. Zal deze ook nog eens overwegen. Leuk dat je reageert, altijd fijn iets te horen! Groeten, Merel

Geef een reactie

