Mooie dag voor een boek

Afgelopen zaterdag verscheen mijn boek officieel. Met lieve, leuke en mooie mensen vierden de uitgever en ik ’t feestje in de Oude Rechtbank.
Dankjulliewel dat jullie er waren of hadden willen zijn.
Dankjulliewel voor veel liefs, enthousiasme en harten onder de riem.
Want zonder jullie was het boek er niet geweest, mensen. Dank!

BXB09YaIcAEQ2oQ

Je koopt de bundel vanaf nu online bij de betere boekhandel, (zoals Polare.nl, voorheen Selexys), bij bol.com, of via de uitgever (palmslag.nl).

En als je me wilt laten weten wat je van de bundel vindt: heel graag!
Ik ben hartstikke benieuwd!

 

 

 

Over Merel Morre

Met mijn ogen dicht ik alles heel.

Geef een reactie

