Boek: welke cover moet het worden?

Omslag MMODIAH_Def_PROEF_20-07-2013.indd

Hoor het heel graag van jullie, dankjulliewel.

Over Merel Morre

Met mijn ogen dicht ik alles heel.

11 Reacties op “Boek: welke cover moet het worden?

  1. Als ik jou was koos ik de cover met witte en rode letters!
    Succes!

  2. ongerijmd

    De witte, linksboven.

  3. Ilse

    Van deze vier zou ik de witte kiezen!

  4. Ook ik vind de witte het krachtigst!

  5. Anne-Marie

    De witte! 🙂 Mooi

  6. Ik vind de lichtgrijze links vanonder heel erg mooi. Maar de witte vind ik bijna net zo mooi. Moeilijk om te kiezen!

  7. Roy & Yvonne

    Onze voorkeur is linksonder, de witte is wel mooi maar denk dat die niet opvalt samen met andere boeken. Rechtsonder is bijna net zo erg als comic sans.

  8. Brechtje

    De witte! Zin in dat boek!!!

  9. je moeder

    Ik vind de helderwitte ondergrond heel mooi. Dus linksboven ! Sowieso een heldere cover. Dekt de lading helemaal.
    Ik zie ’t al voor me, uitgestald op een tafel……

  10. ellen.

    merel, ik vind de witte ondergrond het mooist! succes met kiezen, ellen.

Geef een reactie

