Wachtend op de uitslag

Vlak voordat ik hoorde dat ik stadsdichter van Eindhoven word…!

stadsdichterverkiezing_uitslag_2

Over Merel Morre

Met mijn ogen dicht ik alles heel.

8 Reacties op “Wachtend op de uitslag

  1. Whappa!! 😀 Congrats daarzo!

  2. Jeroen Tresfon

    Top!!!! Gefeliciteerd!!!!

    Met vriendelijke groet, Best regards, Jeroen Tresfon Tel. +31655333054

  3. Gefeliciteerd! Hoe jij goochelt met woorden dat doen er niet veel je na.. Dus Chapeau jij bent het geworden! Heel bijzonder!

  4. Ilse

    Jeej, superblij! Gefeliciteerd, Merel! Ik had niet anders verwacht… 🙂

  5. De enige juiste keuze! Gefeliciteerd!

  6. Ellen.

    Ha lieve Merel, hoorde in Fez dat jij de stadsdichter van Eindhoven bent geworden. Van harte proficiat. Met liefs, Ellen.

  7. grandioos Merel! Wat mij hier goed aan doet is dat talent altijd het verschil maakt en boven komt drijven. Het is er niet vanzelfsprekend en het kost meer moeite en doorzetten dan de meeste denken. Ik kwam je woorden tegen op Twitter en sindsdien blijven ze hangen. MOOI

    roet uit Rotterdam, Rob Smith

Geef een reactie

