Leve de website. Hoera! Hoera! Hoera!

We proudly present: de nieuwe website van Brief van de Koning.

briefvdkoning_site_printscreen

We zijn trots!

Ik zou het erg leuk vinden als je er een keertje wilt rondkijken en laat weten wat je ervan vindt.
En -inkoppertje- mocht je in je omgeving horen dat iemand een tekstschrijver zoekt, deel de link naar de site dan gerust.
Liefs, Merel
Over Merel Morre

Met mijn ogen dicht ik alles heel.

2 Reacties op “Leve de website. Hoera! Hoera! Hoera!

  1. Om óók echt trots op zijn… En ik wens jullie veel nieuwe projecten en dagdeeltjes toe!

  2. Echt bladvullende informatie! Duidelijk en bijzonder!
    Ik houd het in gedachte!

Geef een reactie

