Even wuiven misschien

en langzaam
haast onopgemerkt
laat ze los

zijn kinderhand
een koningshand
ooit in de hare
Majesteit

laat u maar los
laat u maar zien
zijn kinderhand
een koningshand
en
fluistert
u nog zachtjes toe
even wuiven misschien

Over Merel Morre

Met mijn ogen dicht ik alles heel.

Geplaatst in Tekst

Permalink 6 reacties

6 Reacties op “Even wuiven misschien

  1. Linda

    Oh zo treffend verwoord

  2. Hetty Floor

    Op 30-4-2013 15:41, met mijn ogen dicht ik alles heel schreef: > WordPress.com > Merel Morre posted: “en langzaam haast onopgemerkt laat ze los zijn > kinderhand een koningshand ooit in de hare Majesteit laat u maar los > laat u maar zien zijn kinderhand een koningshand en fluistert u nog > zachtjes toe even wuiven misschien” >

  3. Irene

    Kippenvel, hoe simpel jij dit kleine gebaar groots maakt. Ik geloof dat ik fan word.

Geef een reactie

