10 redenen voor champagne

Ik kan het me niet voorstellen. Maar. Mocht iets je er nog van weerhouden vanavond aan de drank te gaan, dan biedt dit bericht uitkomst. Hier volgen namelijk tien steekhoudende argumenten om de fles wél te ontkurken. In volgorde van belangrijkheid:

10. het is lente
9. het is lente en toch sneeuwt het niet
8. het concept ontkurken is een sterk concept
7. sterke concepten moeten in ere
6. badminton is nooit een optie
5. in Afrika hèbben ze niet eens champagne, wie ben jij om die fles zo neurotisch dicht te houden?
4. alcohol ontsmet
3. je leeft, dus doe iets
2. je sterft, dus doe iets
1. ik tekende het contract met mijn kersverse uitgever: Palmslag

PROOST

Over Merel Morre

Met mijn ogen dicht ik alles heel.

Geplaatst in Tekst

Permalink 1 reactie

Een Reactie op “10 redenen voor champagne

  1. Varna Archer

    Gefeliciteerd Merel, wij drinken op jou succes! Groetjes Varna

Geef een reactie

