Kunst

Borg de Nobel maakt mooi werk. Vind ik. Heel mooi werk. Ik riep al een jaar dat ik een keer iets van haar wil kopen.
Door gek toeval was dat moment er ineens gisteren. Ik werd verliefd op ‘How You Gonna Come’.

how you gonna come
Ik liet de foto zien aan een vriendin, via whatsapp. De dialoog:

Ik “Ik heb misschien net een schilderij gekocht.” <foto>
Zij “Donker. Maar ook vrolijk! Bijzondere combinatie.”
Ik “Me!”
Zij “Écht? Is dat wat je er ook in aantrok?”
Ik “Weet ik niet. Misschien wel. Ik hou van donker en moeilijk. Met simpel. En van vogels en zwart. Vanwege mijn naam.”

Dus. Blij. Heel.

Over Merel Morre

Met mijn ogen dicht ik alles heel.

2 Reacties op “Kunst

  1. Mooi. Ook de toelichting.
    Hoe is het nu met (het daadwerkelijk uitgeven van) je boek? #benieuwd

  2. Supermooi. Donker en vrolijk. Prachtig.

Geef een reactie

