Scharrelen

vandaag hoorde ik
hoe een man
een vrouw
vertelde
wat scharrelen betekent

en in zijn zorgzaam zoeken naar zinnen voor een woord
hoorde ik tussen de regels een klein gedicht

het ging zo:
alles komt goed

Over Merel Morre

Met mijn ogen dicht ik alles heel.

Geplaatst in Tekst

Permalink 4 reacties

4 Reacties op “Scharrelen

  1. Ik denk dat ik snap wat Arno bedoelt. Dat wil zeggen: ‘scharrelen’ klinkt in mijn oren heel kleinzielig. Ga vreemd met een groots gebaar of wees trouw. Maar een beetje buiten de pot piesen… Zielig.

Geef een reactie

