Rekensommetje

Als alle aandeelhouders elk nog maar vijf (5!) aandelen erbij kopen, dan ben ik er. DAN KOMT MIJN BOEK ER.

Mocht het toch niet lukken, dan kost deze extra investering je maar 5 euro. De rest krijg je namelijk terug in dat geval.

Nog vijf aandelen per persoon. Dat is toch te doen, zou je denken?!

http://www.tenpages.com/manuscript/met_mijn_ogen_dicht_ik_alles_heel

Over Merel Morre

Met mijn ogen dicht ik alles heel.

4 Reacties op “Rekensommetje

  1. Pieter Kop

    Ik denk dat je gewenste boek zich in het bijzonder leent als relatiegeschenk. Misschien dat je enkele (bevriende) bedrijven kunt benaderen?

  2. Zojuist kocht iemand 200 (tweehonderd!) aandelen. Er gloort weer hoop! Misschien kunnen jullie helpen anderen over de streep te krijgen nu er weer een beetje vaart in de zaak zit? Zou fijn zijn. Dankjulliewel!

Geef een reactie

