Pogen!

Lieve mensen,

Vandaag schreef iemand het volgende op mijn profiel van tenpages (waar ik probeer mijn teksten te laten uitgeven tot een heus boek):

“Wat is het ongelooflijk stil op dit profiel! De laatste reactie dateert van 29 november!
De aandelenverkoop, die razendsnel op gang kwam en maar liefst 184 aandeelhouders opleverde ligt al weken nagenoeg stil.
Waar ik eerst dacht dat “Met mijn ogen dicht ik alles heel” een zekerheidje was begin ik nu lichtelijk te twijfelen.
Wat is er aan de hand?”

Ik weet het ook niet.
En de pessimist in mij nam op de valreep van 2012 nog even een flinke hap lucht en blaast me bulderend omver. Dat wil ik niet!
Hebben jullie ideeën? Zien jullie manieren om het tóch nog te laten lukken?
Ik heb nog tot 13 februari en zit nu op 44% verkochte aandelen.
Wie wil er nog iets mee verzinnen?
Wie wil familie, vrienden, kennissen, sympathisanten spammen met mijn boek?
Wie wil het nog eens de wijde wereld in werpen op zoek naar een pakketje geluk?

Dankjewel.

 

Liefs, Merel

Over Merel Morre

Met mijn ogen dicht ik alles heel.

Geplaatst in Tekst

Permalink 2 reacties

2 Reacties op “Pogen!

  1. Allereerste de beste wensen voor 2013, Merel. Mijn tip voor dit jaar is: maak een account aan op twitter onder de naam @merootje, plaats er een paar van jouw befaamde teksten en dat boek gaat er komen! Succes!

    • Haha! Ook de beste wensen voor jou, Jo-An!

      En een lief idee, het zou misschien zelfs wel werken… Maar ik moest echt stoppen met twitter, van en voor mezelf. Opnieuw beginnen is voor mij geen optie.

Geef een reactie

