Glow-oh-oh-oh!

Tsk. Zeg ik. Tsk.

Met dank aan Margot voor de foto.

Over Merel Morre

Met mijn ogen dicht ik alles heel.

4 Reacties op “Glow-oh-oh-oh!

  1. Ik zag het en dacht meteen aan jou. Twee dagen later kreeg ik een rondleiding met een gids en werd me verteld dat de teksten op het gebouw ingezonden zijn door ED-lezers. Ik ging er vanuit dat jij dat zelf had gedaan. Er is een Merelcopycat!

    • Hoi Barb! Nee, geen copycat, ik had inderdaad een paar zinnetjes ingestuurd. Maar wel met juiste tekst.
      Ik stuurde ook: ‘Wat achter licht. En wat voor.’ en ‘Zie je mij?’ Die lukten wel en stonden er ook.

  2. Wowie
    Was dit voorpublicatie vant boek?

Geef een reactie

