Vanochtend belde tenpages me om er samen voor te zorgen dat mijn manuscript zo snel mogelijk een boek wordt. Fijn, ze denken mee! En ze feliciteren me, want het is best bijzonder als een manuscript in een maand tijd al zoveel aandelen heeft verkocht. Woei!

Afijn. Ik kreeg tips. Eén daarvan wil ik jullie niet onthouden: vraag je aandeelhouders er allemaal nog 1 aandeel bij te kopen! Bij deze.

Zeggen  jullie het voort?
Dankjewel. Heel!

Ga ik vast broeden op een leuk idee om bijvoorbeeld mijn 851-ste verkochte aandeel te vieren. Met jullie natuurlijk.

Over Merel Morre

Met mijn ogen dicht ik alles heel.

4 Reacties op “

  1. Jeroen Tresfon

    Hoi Merel,

    Wat geweldig dat het lijkt te gaan lukken met je boek. Ik kijk er al naar uit het daadwerkelijk te lezen en in de kast te hebben staan.

    Zou je het goed vinden als ik je bij diverse media onder de aandacht probeer te brengen om meer publiciteit te genereren en reclame te maken? Laat maar horen.

    Groetjes, Jeroen

    Met vriendelijke groet, Kind regards, Jeroen Tresfon Tel. +31655333054

    Op 15 nov. 2012 om 19:16 heeft met mijn ogen dicht ik alles heel het volgende geschreven:

    > >

Geef een reactie

