Just another day in my mailbox

Beste Merel Morre, medeschrijfster.
Zucht. Wat ben ik geráákt door je teksten. Tot in het puntje van mijn pelvis heb je me weten te beroeren, beste Merel.
Onvoorstelbaar.
Ik hoop dan ook echt dat je boek er komt.
Ik heb er alle, álle, ALLE vertrouwen in.

Terzake nu.
Zelf schrijf ik ook en ik denk zo dat mijn stijl jou enorm aanspreekt. Ik schreef het manuscript ‘Met twee vingers in de neus’. Zou je het eens willen lezen?
Dan stel ik voor dat we lekker wat swappen met aandelen: ik koop een aandeel in jouw boek, jij zes in het mijne. Vind je dat een idee? Als schrijvers onder elkaar moeten we het commerciële lot een beetje helpen. Toch?

Ik ben benieuwd van je te horen.
Ik zal zelf in ieder geval vanavond of morgenavond of volgende week of over 6 maanden eens kijken of ik misschien dat aandeel wil kopen in jouw werkelijk sublieme manuscript dat me zo raakt tot achter al mijn poriën.

Beste Merel Morre (mooie naam!!!), veel succes met de verkoop.
Ik reken erop je binnenkort te verwelkomen als aandeelhouder in ‘Met twee vingers in de neus’. Tot schrijfs. Want je weet: wie schrijft,… Hihi.

Afijn, doewie!

 

Over Merel Morre

Met mijn ogen dicht ik alles heel.

Geplaatst in Tekst

Permalink 4 reacties

4 Reacties op “Just another day in my mailbox

  1. Hè verdorie. Ik had altijd al een boek met die titel willen hebben. Blijkt dat je de naam veranderd hebt in verband met de schrijfsnie van deze digitale brievenschrijver.
    Ik zag laatst bij de drogist een mee-eterstrip. Ook die ging tot in de poriën. Wat een toeval. Zoenen?

Geef een reactie

