Horlepiep

Wat leuk dat je aandelen wilt kopen. Dankjewel!
Weet je wat? Doe het anders meteen even. Ik doe dan hier as we speak de horlepiep. Beloofd. http://www.tenpages.com/manuscript/met_mijn_ogen_dicht_ik_alles_heel

Over Merel Morre

Met mijn ogen dicht ik alles heel.

6 Reacties op “Horlepiep

  1. Jeroen Tresfon

    Dansen maar! En bewijs daarvan zien natuurlijk 😉 Zojuist 4 aandelen gekocht.

    En je hebt meteen een paar primeurs te pakken: Voor het eerst überhaupt een aandeel in iets van wat voor aard dan ook gekocht. Voor het eerst geld aan poëzie uitgegeven (I know, een cultuurbarbaar) Voor het eerst zomaar een wildvreemde gesteund. En het is zo leuk! Ga ik vaker doen 🙂

    Veel succes, ik kan niet wachten tot je boek wordt uitgegeven. Het is namelijk niet de vraag òf dat gaat gebeuren, maar alleen nog maar wanneer. Jouw schrijfsel komen bij mij echt binnen, ze raken me. Echt mooi!

    Warme groet, Jeroen

    PS. Ik mis je op Twitter.

    Met vriendelijke groet, Kind regards, Jeroen Tresfon

    Op 4 nov. 2012 om 18:10 heeft met mijn ogen dicht ik alles heel het volgende geschreven:

    > >

  2. androidforever

    Sjit vorige week beloofd
    Had ff teveel ant hoofd
    Vanaaf
    Zijn r 4 v mij, KEIGAAF

Geef een reactie

