[dienstmededeling]

Lieve mensen, ik wil jullie heel graag bedanken voor jullie bijdrage aan ‘Met mijn ogen dicht ik alles heel’ op tenpages.com. Serieus hartverwarmend!

Ik kreeg net een belangrijk bericht van iemand op tenpages over de eventuele teruggave van het geïnvesteerde bedrag. Als ik de grens van 2000 verkochte aandelen niet haal, dan wordt van elk aandeel € 4,- teruggekeerd aan de aandeelhouders. MAAR: als je als aandeelhouder minder dan 3 aandelen kocht, bouw je alleen een tegoed op en wordt het bedrag niet daadwerkelijk uitgekeerd aan je. Je kunt dan dus met je tegoed weer in een ander manuscript investeren, maar ontvangt je € 4,- of € 8,- niet terug op je rekening!

Koop je 3 of meer aandelen? Dan krijg je het geld wél terugbetaald van elk aandeel (€ 4,- per gekocht aandeel dus).

Kocht je 1 of 2 aandelen? Geen nood! Je kunt er gewoon nog een paar bij kopen. Dus doe er je voordeel mee! Doe ik ook. Beloofd.

[/dienstmededeling]

Over Merel Morre

Met mijn ogen dicht ik alles heel.

Geplaatst in Tekst

Permalink 3 reacties

3 Reacties op “[dienstmededeling]

  1. Rijk. We worden rijk!
    Oh nee, wacht.
    Ik hoop dat jij rijk en heel gelukkig wordt. En ik hoop op een mooi boek.

  2. Merel aan tafel bij Mathijs! Mensen
    Dus koop de aandelen voor het boek waar echt de wereld van doordraait… #DWDD

Geef een reactie

