Jongens!

Ik beloof dat ik mijn blog niet ga vervuilen met voortdurend berichten over aandelen, tenpages en hulpvragen. Echt.  Maar ik krijg nu een leuke vraag vanuit tenpages.com, die moet ik met jullie delen.

“Ik zie dat je manuscript een enorm sterke start heeft en in 3 dagen tijd al meer dan 200 aandelen heeft verkocht.
Een hele goede prestatie. Het lijkt me leuk voor de verdere promotie van je manuscript om een interview op TenPages.com te plaatsen.”

Allemaal dankzij jullie. Fijn! Heel.

Omdat jullie aandeelhouders zijn, willen jullie vast inspraak in de antwoorden op de vragen die ik kreeg van tenpages. Toch? Ik ben benieuwd wat jullie antwoord is op deze vragen.
Bovendien help je me er stiekem natuurlijk enorm mee, want praten over mezelf vind ik niet héél simpel. Roepen jullie? Bedankt!

1.      Wie is Merel Morre? (karakter, schrijfwijze e.d.)

2.      Hoe is ‘Met mijn ogen dicht ik alles heel’ tot stand gekomen? (inspiratiebron, hulp e.d.)

3.      Heb je altijd al een schrijversdroom gehad?

4.      Je manuscript heeft in een paar dagen tijd al heel wat aandelen weten te verkopen. Wat is het succes achter jouw manuscript?

5.      Wat wil je de lezers van ‘Met mijn ogen dicht ik alles heel’ meegeven?

6.      Merel Morre is over vijf jaar….

Over Merel Morre

Met mijn ogen dicht ik alles heel.

8 Reacties op “Jongens!

  1. Ik ben benieuwd naar je antwoord op de vraag ‘Wat is het succes achter jouw manuscript?’ Dat zeg ik als taalnazi natuurlijk. Verder complimenten voor de borrelnootjes op deze aandeelhoudersvergadering.

  2. Lucy

    Super, Merel, maar niet verrassend. Sorry, maar je bent gewoon zo’n enorm talent en het is geweldig dat je het nu laat gebeuren. Dit is niet meer te stoppen. Waarom dit zo’n groot succes is, is obvious; je schrijft al jaren de fraaiste, leukste, observerendste, meest humoristische teksten en tekstjes, waar mensen verslaafd aan raakten. Ik in elk geval. En daarom zijn we zo blij dat we straks een echte merel in de kast kunnen hebben, nadat we het boek helemaal verslonden hebben op de bank, in bed en desnoods op de wc.
    Wel jammer dat er zo weinig borrelnootjes over zijn hier.

  3. Ik zie daar nog een kaasplankje staan, Lucy. Ben d’r niet aangeweest.

    Veel van je teksten tot nu toe waren spitsvondig en doorleefd. Lief, teder en hardop vloekend. Ja, dat vinden de mensen thuis leuk. Ik in ieder geval wel.

  4. Ilse

    Ik behoor niet tot de harde twitter-kern en kwam viavia op jouw twitter-account. Prachtig. Jouw woorden ontroeren, doen je nadenken, laten je ingetogen lachen, laten je smachten naar nog meer woorden van jou. Een echte Merel in de boekenkast is een aanrader voor iedereen die het leven serieus lachend tegemoet treedt. En ik ben een trotse aandeelhouder! Ik weet dat ik nu rijk ga worden! 🙂

    PS. in mijn dromen alle kaas opgegeten! Mmm…

Geef een reactie

