Vraag aan jullie

Stel dat ik mijn teksten zou bundelen. En zou proberen die in een boekje uit te laten geven.

Stel, hè?

Willen jullie me dan helpen?

Zouden jullie het boekje dan zelfs kopen?

Eventueel?

Over Merel Morre

Met mijn ogen dicht ik alles heel.

Geplaatst in Tekst

Permalink 31 reacties

31 Reacties op “Vraag aan jullie

  1. hilde

    Ja natuurlijk, eindelijk! Heb het al eens voorgesteld, tijdje terug!

  2. JH

    De kans is heel groot dat ik dat boekje wel zal kopen, ja.

  3. Jurgen Vermolen

    Wanneer, hoelaat en waar. Zegt dat genoeg?

  4. Jeroen

    Meteen!
    Zet je dan ook die mooie foto’s van je erin?
    Kan ik vast vooruit bestellen?

  5. Ellen Windhausen

    Zeker!

  6. Borg de Nobel

    Ik zou het kopen. En ik zou het niet bij de eerste de beste goedkope drukker laten maken. Het mag best goedkoop maar t moet wel mooi worden …
    Dus daar zou ik wel bij willen helpen zoeken.
    I guess? Succes

  7. Goedemorgen,

    Afgesproken. Deal. n koper heb je. Mis je op, nog steeds, op Twitter.

    Gr. Kurt sr.

    Verstuurd vanaf mijn iPhone

  8. Fijn, jullie reacties. Dan durf ik me erin te verdiepen. Misschien via http://www.tenpages.com. Kent iemand van jullie dat? Ervaring ermee?

  9. Sinterklaas past vast zijn verjaardag aan aan de publicatiedatum 😉

  10. Ik ben al lang een fan, maar ik weet ook hoe lastig het is om een boek te maken en te verkopen. Laat je niet weerhouden – je kunt veel in eigen beheer doen en dat kan best mooi zijn. Beperk je risico door niet te optimistisch te zijn met de oplage. Liever bijdrukken dan met de brokken blijven zitten. Go for it! En doe mij er maar een – als de prijs te behappen is 😉

  11. Anne-Marie

    Zeker! En ik weet ook al iemand aan wie ik m cadeau wil geven!

  12. Roy

    Beslist! Graag met foto’s.

  13. CrisHake

    Je moet je in een boekje laten duwen!
    Doen.
    Ik koop het.
    Zonder morren

  14. Brechtje

    Oh, direct! Voor mezelf en als favo cadeautje voor anderen! Je Senseo post was eindeloos geRT gisteren (met hashtag #merootje bij gebrek aan Twitter username ;-)), je prachtige woordscreaties zijn een lust voor elke lezer. Ik vind je echt geniaal!!

  15. Ik zou het doen. En ik zie twijfel over Eigen Beheer. Ook dat zou ik doen, toch. Toch wel.

  16. Maar. Wat is het? Poëzie? Taal? Literatuur? Thriller? Of toch gewoon maar science fiction?!

  17. Maikel

    Ik koop het alleen als je het persoonlijk signeert. Deal?

  18. PK

    Ja hoor, waarom start je niet gewoon digitaal?

Geef een reactie

