Opnieuw slaat de liefde toe

Ooggetuigen melden vlinders in buiken en een slagveld van roze brillen en gebroken harten. Die belandden op tongen, andere staken vervaarlijk onder riemen. Verschillende aanwezigen liepen ernstige verwonderingen op.

Volgens de politie legden duizenden mensen een liefdesverklaring af, waardoor het onderzoek gestart kan worden.
Eerder deze week vielen overal in het land mensen in katzwijm. Onderzoek daarnaar loopt nog. Men tast ook nu volledig in het duister over de aanleiding voor deze nieuwe hoos.

‘De liefde viert hoogtij, zoveel is duidelijk. Geen idee waar dit in uitmondt’, zegt een woordvoerder. ‘We hebben man en macht ontslagen en werken alleen nog met hart en ziel. Aan hen de taak te zorgen dat dit nooit stopt.’

Over Merel Morre

Met mijn ogen dicht ik alles heel.

Geplaatst in Tekst

Permalink 2 reacties

2 Reacties op “Opnieuw slaat de liefde toe

  1. Like! Of moet ik Love! zeggen?

  2. herman

    Ik moet nog een beetje wennen aan jouw stijl, maar op de een of andere manier trekken jouw verhaaltjes/gedichten me wel aan. Creatief en anders…leuk !

Geef een reactie

