Zes seconden

In de zon op een perron
En deze zes seconden
Ik wilde ze bevriezen
Zodat ze steeds bestonden

Natuurlijk
Dadelijk
Ga ik weer

Maar als ik ga neem ik ze mee
De zes bevroren zonnen
Al wacht ik nog een dag of twee
Mijn reis is daar begonnen

In de zon op een perron
Of anders andersom

Over Merel Morre

Met mijn ogen dicht ik alles heel.

Geplaatst in Tekst

Permalink 2 reacties

2 Reacties op “Zes seconden

  1. Hilde

    Van jouw gedichten en teksten (en foto’s) zou ik heel graag een bundel willen zien verschijnen. Práchtig cadeau om te geven (of krijgen). Zit dat erin?

Geef een reactie

