Oranjegekte?

Een oranje MINI uit ’89. ‘Rijdt nog als een zonnetje’. Hoewel ik niet éxact een beeld heb van de zon die over de A2 sjeest, viel ik direct in katzwijm. En hard. Mijn missie voor vandaag: kijken en kopen. Anderhalf uur rijden. Hop hop.

Image

Afijn. Die roest onderaan kón ik niet gezien hebben, toch? Op de foto’s?
En -zeg nou zelf- daarnaar vraag je natuurlijk ook niet als je toch al 20 mails aan het sturen bent. Nee, daar moet je ook maar net op komen, om óók nog te vragen naar de wérkelijke staat van het karretje waarop je op slag verliefd werd. Door die paar foto’s op marktplaats.
Nee. He-le-maal niet gek dat je dan niet even vraagt naar roest, harde bodem, hoeveel km hij écht gereden heeft en dat soort futiliteiten. Echt hoor, Merel, dat is niet gek, dat je die bijzaken niet vooraf checkte.
En nee, die 2 meter roest erop kon je met geen mogelijkheid zien op de foto’s.
Het is jammer, dat wel.
Maar dit kón je gewoon niet zien aankomen, Merel. Zeker niet met die roze bril op.
Over Merel Morre

Met mijn ogen dicht ik alles heel.

Geplaatst in Tekst

Permalink 2 reacties

2 Reacties op “Oranjegekte?

  1. Harjet.

    Zo geweldig leuk beschreven. Dat kun jij alleen maar. x

Geef een reactie

